החלפת מצבר למשאית במרכז

מצבר למשאית – מה מיוחד בו?

ראשית, מפאת גודלה של המשאית, היא זקוקה ליותר מתח חשמלי ולכן מצברים למשאיות גדולים בגודלם כמעט פי שניים מאשר מצבר לרכב סטנדרטי. גודל המצבר הופך אותו ליקר יותר מאשר מצבר רגיל, גם המחיר הוא בערך פי 2. גם בין מצברי המשאיות עצמם קיימים הבדלים משמעותיים: כמו קיבולת, יצרנים, אמפר, שנת יצור, החומרים מהם הם עשויים ועוד…

החלפת מצבר למשאית במרכז 

משום שמצברים למשאיות הם מעט יותר גדולים, מורכבים ויקרים, מומלץ לחפש הצעות מחיר שישתלמו לכם, תוך הבנה של הצרכים שלכם. מלבד סקר שוק מבחינת המחיר חשוב לוודא כי המקום עובד עם יצרנים מובילים ואמינים (שנפ, ורטה וכד…), שאתם מקבלים אחריות, שיש הבנה קודמת במשאיות ובצרכים שלהן וכמובן שהמקום הוא אדיב ולטעמכם מבחינת השירות.

נתקעה המשאית בדרך?

הלך המצבר של המשאית בצד הדרך? נתקע לך מהלך יום העבודה משום כך? במקרה כזה ישנו הפסד ברור של שעות העבודה ואולי גם סחורה, במקרים כאלו, כדי לחסוך כמה שיותר נזקים כספיים, מומלץ להזמין שירותי החלפת מצבר למשאית במרכז, שיגיעו, יבחנו את הבעיה, יחליפו ויתקינו את המצבר התקול בחדש ובעצם ילוו אותכם בחוויה הזו, שעלולה להיות בלתי נעימה ותוכלו לחזור בהקדם למשך היום שלכם. נתקעתם עם המשאית? זקוקים החלפת מצבר למשאית מרכז? החלפת מצבר למשאית תל אביב? החלפת מצבר למשאית ברמת גן? החלפת מצבר למשאית בגבעתיים? או בכל אזור המרכז, כדאי לשקול בחיוב לשכור שירותי החלפה והתקנה של המצבר. חשוב לוודא כי המקום ממנו אתם מזמינים יודע להתנהל מול משאיות, מצבר של משאית הינו גדול וכבד, ההתקנה שלו מעט שונה ולכן חשוב להערך לכל אלו בהתאם, החלפת מצבר למשאית בתל אביב או החלפת מצבר למשאית ברמת גן איכותי, שירותי, זמין ומהיר כדי שתוכלו לחזור במהרה לעיסוקים שלכם.

רוני אלבז – סטארט מצברים

נתקעתם בלי מצבר תקין? עלינו. אנו מזמינים אתכם להציץ באתר שלנו, להסתכל על המלצות, אודות ועל המוצרים שאנו מציעים. עדיין נותרו שאלות? מצפים לשמוע מכם! לפרטים נוספים והזמנת שירות 074-771-4140, החלפת מצבר למשאית בכפר סבא – עם סטארט בחיים לא תתקעו.

טלפונים להזמנות וקריאות שירות

התקשרו 074-771-41-40
Call Now Button דילוג לתוכן